Elikkä tänään alkoi koulu, ja uudesta koulusta terve! Luokkamme onneksi pysyi samana koulun vaihdoksessa, koska olen musiikkiluokalla, jes! Eli nyt menin vitoselle, ja meillä alkaa uusina aineina esim. historia, ja fysiikka ja kemia. Historiaa odotan innolla, mutta kaikki kertoilevat että fysiikka ja kemia ovat hankalaa. Toivottavasti ei. En kylläkään erityisesti pidä matikasta, ja siihenhän tuo kaksikko liittyykin...

Koska lempiaineeni on bilsa, odotan taas uutta bilsan kirjaa lukaistavaksi, ja rakastan tehdä vihkotyötä. Odotan myös aika innolla historiaa, sillä historia on kiinnostavaa.

DSC_0663.jpg

(C) Minä

Myös odotan sitä että musiikkiopisto alkaisi, koska palan halusta että pääsen huilutunnille, ja orkkaan, koska orkesterisoitto on ihan tosi mukavaa. Jos joku ei tiedä niin, soitan poikkihuilua, ja olen soittanutkin jo 3 vuotta. huh! Neljäs vuosi pyörähtää pian käyntiin.

Postaus ehdotuksia saisi laittaa kommenttiboxiin. Ainoat mitä en tee on kysymyspostaus, ja jotkut vaate esittelyt. Olen nimittäin huono poseeraaman kuvissa.  Yksi mitä voisin toteuttaa, olisi jotain ratsastusmuistoja, niitä muistelen mielelläni! :)

DSC_0696.jpg

(C) Minä

Tämä postaus taitaisi olla nyt aikalailla purkissa. Hyvää koulunalkua! <3

-Aada